I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

The swedish language

Kategori: Diving Dreams

Först och främst, tror ni inte det var en whaleshark ute och gled längst dyksajten igår bara för att jag försov mig? Typiskt..



Vädret här fortsätter att vara ostabilt. Igår bjöds det på vacker solnedgång och värme, imorse när jag vaknade och gick till jobbet så öste det ner regn, då menar jag ÖSTE! Hoppas på att de klarnar upp lite tills jag ska med båten på eftermiddagen och dyka. 

Mina två vänner, bröderna J och D, har i ett par dagar nu försökt lära sig lite svenska. 
De insisterar även på att lära mig franska, vilket D tror att jag pratar flytande utan att jag vet om det själv, hm.. 

Vi började med "tack så mycket", "varsågod" och "snälla". För tillfället är vi vid siffror och tydligen så är det verkligen inte lätt att säga "sju" eller "nio". Jag lyckades spela in lite grann igår så ska se om det går att ladda upp nånstans och sen posta vidare hit. 
Jag skrattade så jag grät vid vissa tillfällen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: