I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Back to work

Kategori: Diving Dreams

Efter en snabbtrip till Koh Phangan där jag hälsade på min vän O har jag nu återigen landat på Koh Tao, myst ner mig i sängen och förbereder mig för en film och sen nanna.
 
Imorgon så öppnar min dykshop igen vilket innebär att jag är back in business. Två dyk imorgonbitti oc två dyk på eftermiddagen, kan inte bli en bättre rivstart än det!
Jag har under två dagar frilansat lite i en shop vi är nära vän med, teamet där är underbart, men det är ju inte riktigt samma sak som att vara i min shop. 
 
Jag facineras fortfarande av mig själv över att jag varje dag utan problem stiger upp på morgonen och faktiskt längtar efter att få gå till jobbet. Ja ni hörde rätt, det är inte varje dag jag känner mig lika pepp kanske men jag skulle inte för allt i världen byta ut mot vad jag gör just nu. Hur många jobb har jag inte haft där jag varit så fruktansvärt trött och bara längtat efter att få gå hem. Not anymore.
 
Så ja, just nu är jag gladare än någonsin att få hoppa i i vattnet igen tillsammans med dessa underbara människor som jag får träffa dagarna i ända.
 
Nåja, dags för lite förberedande inför imorgon. Ciao! 
 
Picture by David C.
 

Kommentarer

  • Thomai säger:

    Underbar bild!!!
    Det är klart du inte längtar hem,det är ju en sån jobbig uppförsbacke :)

    2013-11-21 | 16:51:29

Kommentera inlägget här: