I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Happy B-day to me

Kategori: Diving Dreams

Så var ännu ett år passerat och jag är nu officiellt 22 år.
Jag fick frågan vad jag skulle göra detta året som skulle slå mitt år som 21 och insåg att under hela 2013 så har jag varit ute på resande fot.
 
Jag firade min 21 års dag tillsammans med mina närmsta vänner i Oslo, jag jobbade under juletider på restaurangen, jag fick nackspärr och gick omkring med nackkrage under mellandagarna, jag firade jul med hela familjen och nyår i våran lägenhet i Örebro.
 
Efter det så spenderades tid i Indien, Singapore, Malaysia, Indonesien, Filippinerna, Vietnam och jag slutade på Koh Tao i Thailand där jag fortfarande bor. Jag gjorde min divemaster och jobbar med dykning varenda dag i veckan. Var tredje månad måste jag förnya mitt visum så jag har under tiden här på Koh Tao även hunnit med en sväng till Laos, Kambodia och Malaysia ännu en gång.
 
Så... Vad ska jag göra år 2014 för att slå det här året som gått?
Jag har helt ärligt talat inte en aning om vad jag ska göra.
 
Om jag stannar här, eller åker någon annanstans och jobbar? Om jag ska göra min instruktörskurs eller sikta in mig på nåt annat? Nej, dykning blir det garanterat ett tag till. Hm...
 
Hur som helst så har jag inga planer just nu, jag lever för dagen och jag njuter fullt ut av det. Vi får se vart vinden bär mig helt enkelt.
 
Så grattis till mig på 22 års dagen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: