I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Year 2013

Kategori: Diving Dreams

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men med mycket dykning pga högsäsong och dålig internet mottagning känner jag ingen ånger. 

År 2013 för mig har varit ett resande år. Endast två dagar spenderades i Sverige och det var 1 och 2 januari. Tiden har gått så snabbt och nu om två dagar så är vi inne på ett nytt år igen. 

Samma sak som förra året så blir det inga nyårslöften bara vetskapen om att detta nya år kommer att bli minst lika bra som det gångna. 

Under dagarna som gått nu utan uppdatering på bloggen har jag gått igenom en hel del bilder. Förutom de som redan ligger uppe har jag nu nytt material från A och R snorkeltest, julfesten och vardagsbilder. Jag börjar bli rätt flitig med kameran, men fortfarande amatör of the year. Och fem gånger så mycket tid har spenderats på Babaloo Bar tillsammans med mina grabbar från jobbet. 

Jag har hunnit vara mer sjuk också, passe till jul åkte jag på en rejäl förkylning kombinerat med feber. God jul till mig själv på den. Men jag tror det är pga vädret här är kallare, vindarna svalare och in i vattnet är ingenstans jag längtar när man ska i för dyk nummer fyra för dagen. 

Men allting jag mår prima nu, nyår närmar sig och det ska jag faktiskt spendera på Koh Samui tillsammans med E och hans far + frugan. 
Surprise på den ni! 

Men jag önskar er verkligen ett gott nytt år och all lycka i världen! Ta hand om er själva och varandra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: