I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

6 months

Kategori: Diving Dreams

Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. 

Det känns verkligen inte som om jag redan bott här på Koh Tao, i paradiset och drömmen, i hela 6 månader. Eller ja, det är en blandad känsla av att jag bott här hela mitt liv men anlände igår, förvirrande minst sagt. 

Firade detta med pizzabuffé tillsammans med min spanskaliga bestående av Silvio, Facundo och Fernando så nu är det inte bara franska och thailändska jag måste lära mig utan spanska dessutom. 

Om ett par dagar är det även 11 månader sedan jag lämnade Sverige för Asien. Tiden flyger verkligen... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: