I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Finally

Kategori: Diving Dreams

Äntligen är dem här.
Mamma, pappa och syster M anlände igår morse moed färjan från Koh Samui. Jag kände och känner fortfarande såklart så mycket glädje över att få träffa dem igen! Det är extremt underligt att ha dem här. Inte bara det att jag inte träffat dem de senaste 10 månaderna, utan just under omständigheterna. Jag har varit ifrån min familj i längre perioder tidigare då jag bodde i Norge men när jag väl träffat dem så har jag alltid åkt hem till Sverige. De har inte kommit till mig. Men nu är de här, på Koh Tao, i mitt paradis och i min vardag.
 
Syrran började med sin Padi Open Water kurs imorse och jag körde ett uppdateringsdyk tillsammans med mina föräldrar. De gjorde så bra ifrån sig allihopa även om de va ca 23 sedan min mamma och pappa dök. Lillasyster M hade inga problem heller, har bett min instruktör K att ta hand om henne, han är ju trots allt den som jag anser lärut bäst, även om M engelska är lite knackligt. Men inget gör det, det är bara att öva på!
 
Så imorgon eftermiddag blir första dyket med dem ut i havet, ska bli underbar! Syrran har med sig sin GoPro Hero 3 som vi ska ta med ut på dyket så några filmer blir det allt! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: