I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Family reunion

Kategori: Diving Dreams

Just nu är halva min familj på Arlanda flygplats för att hoppa på flyget mot Bangkok och mot mig.
Mamma, pappa och ett av mina tre syskon kommer och hälsar på i tre veckor och det ska bli så otroligt skönt och kul att se dem igen. Det har trots allt gått 10 månader nu sedan jag träffade dem senast. Det har gått så otroligt snabbt. 10 månader, swosh, så försvann de.
 
Men jag klagar inte det minsta. Det har varit 10 väldigt händelserika och roliga månader som jag gett mig extremt mycket erfarenhet, både om mig själv och om omgivningen omkring mig. Inte en endaste sekund har jag ångrat mitt val att åka ut på den här resan, eller att jag stannade på Koh Tao för att arbeta som Dive Master.
 
Så jag ville bara uttrycka min glädje över att min familj, som alltid stöttar mig i vått och torrt, ska komma hit.
Tyvärr så kan inte min ena syster och min bror inte komma pga personliga anledningar vilket är trist men jag vet att de jättegärna hade velat komma hit och de vet att jag saknar och älskar dem i alla fall! 
 
Så, nu är solen på väg ner, lika vackert som alltid. Dags att ta oss ner till baren för lite öl. 
Shantishanti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: