I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Äventyret har börjat

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Äntligen så är vi på väg!
Det är helt sjukt att efter 1 1/2 års slitande och pengasparade så sitter vi nu på Arlanda express not flyget, mot värme, mot andra sidan jorden. Kan fortfarande inte förstå det hela, känns så avlägset.

Jag och Terese tog bussen från Örebro 03.50, fixa ett stop i Stockholm c för att T var tvungen att ta sin sista vaccinspruta som har dragit ut på tiden mer än väntat. Men sista minuten saker är ju vår grej liksom?!

På tal om det så lyckades jag låsa ut mig själv från lägenheten en timme innan bussen skulle gå. I panik ringer jag och väcker min familj och försöker få tag i folk som känner någon i byggnaden. Tillslut får pappa sätta sig i bilen från landet (50 min resa) för att låsa upp åt mig. 2 min senare så började tydligen portkoden fungera men då hade pappa precis åkt iväg, utan som telefon.

Så jag vill bara tillägna det här sista till min kära far. Jag är verkligen verkligen jätteledsen över att du var tvungen att åka in till Örebro pga min klantighet. Du ska veta att jag är dig evigt tacksam. Förlåt förlåt förlåt förlåt papsilapsen! Puss och kram, jag älskar dig! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: