I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

This is how we party, not usually

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Lördagen bjöd på mer än bara god lunch på Olivia och ett par timmars helvete på jobbet (hade extremt mycket att göra och satt i skiten mer eller mindre hela tiden). När jag kommer hem innanför dörren så möts jag av ett glädjetjut av världens bästa Lenny! I hela fyra dagar skulle jag få ha min vapendragare vid min sida!
Nykter som jag alltid är när jag kommer direkt till fest från jobb var de ju bara att slänga på sig partykläderna och få i sig flaskan med vin som jag tidigare på dagen inhandlat. 
 
Det blev en mysig förfest men mycket snack och catching up innan vi alla drog vidare. Några till Ish, andra till Nivou men det slutade med att jag, Lenny, Tessan och Germjan hamnade på Fisk&Vilt. Jag vet inte om det var någonting där inne på klubben som fick oss att se i kors för efter det så spårade allting. Tessan och Germjan fick gå hem rätt tidigit för Tessan mådde allt annat än bra helt plötsligt, jag tappar bort Lenny och blir helt förtvivlad då jag inte kan nå henne då min telefon vägrade att samarbeta så jag drar hem till L och väcker hela grannskapet istället.
 
Intressant kväll må jag säga. Nu håller jag mig undan från sådant tills den 8e dec, då Jenka och Erika kommer för att fira mig 21års dag! Wiho! :D
 
Världens bästaste Lenny och mig på Mac Miller (y)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: