I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Shopping shopping shopping

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Min packlista och inköpslista är lång med jag har kommit en bit på vägen! 
De här två dagarna har jag köpt hem:
Pengamagväska
Pengaväska att ha runt halsen
Anteckningsbok
Microfiberhandduk
Resetandborste
Regnponcho
Åksjukepiller
Vätskeersättande
Shampoblad
Smutstvättblad
Fickkniv med 20 funktioner
Multicharger
Överfallsspray
Resekudde
Öronproppar
Ficklampa
Sovmask för ögonen
 
Affärerna jag har handlat ifrån är HandySize, Claes Ohlsson, Nille och TGR.
 
Små viktiga saker som är bra att ha med sig på resan.
Så nu är det inte mycket nödvändigheter kvar att handla in faktiskt, nån dagsryggsäck, vattentätsäck och zip påsar ungefär är väl det som står högst upp på prioriteringslistan just nu. Men de får bli nästa vecka när jag jobbat ihop med dricks! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: