I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Det är jag som är tröttheten

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

De där dagarna med luftrörskatarr/lunginflammation/feber har verkligen tagit ut sin rätt. Inte nog med att jag var tvungen att knapra antibiotika som jag fick magsmärtor av så har jag blivit extremt trött och skakig i kroppen. 
Så synd om mig...
 
Var tillbaka på jobbet i onsdags så har hållt igång ett par dagar nu och varit lika tvärslut varenda kväll när jag kommit hem. Nog för att jag tidigare kunde vara lite sliten vissa dagar men det här är ju bara galet. Att man har lite insomnia light på det hjälper ju inte så mycket heller..
 
Hur som haver, nu när jag fått klaga av mig lite så ville jag bara säga att jag har lägenheten för mig själv, sitter nermyst i soffan med lite vanilglass i mjukiskläder och kollar på skräpTV. Precis så som mina lördagar inte brukar vara men oj vad skönt det är när dom är så!
 
Så ja, jag har det rätt bra. Men saknar mina flickor som är hemma i Sverige.
 
With love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: