I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Cupcakeheaven

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Något min lillasyster är riktigt bra på är att baka cupcakes. Så söta, roliga och goda cupcakes har jag aldrig smakat i mitt liv, och vilka konstverk hon får till alltså!
 
Idag så hade jag fri dag från jobbet och gav mig på ett försök till cupcakes. Efter lite fix och trix, längtande roommates som slickade ur skålar och åt upp halva dekorationen var de äntligen klara. Godkända var dem absolut, inte helt så söta och goda som syrrans men fortfarande godkända! Kände mig riktigt duktig där och skrapade nog hem en hel del pluspoäng i kollektivet!
 
Inte helt fel va? För att var första gången i alla fall!
 
Det var även mycket populärt att få dekorera sin egen cupcake, ovan har ni Thor som skapar sitt konstverk. Haha
 
Love / Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: