I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Spring

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Solen skiner. Har precis kommit hem från dagens arbetspass. Mycket intressant morgon måste jag säga.
Försov mig och vaknade 05.40 (börjar kl 6.00), paniken spred sig. Slängde på mig kläder och lyckades ta mig till tbanan på tre minuter, annars tar de 10 ungefär. Missar såklart tbanan och får vänta på nästa som går om 5 min.
Sätter mig för att vänta då en partynorsk trillar fram till mig och frågar om han får sätta sig ner. Självklart får han det, bänken är väl inte 4 meter lång av ingen anledning. Han börjar prata och undrar om jag har tid att prata. Egentligen inte men var för trött på att argumentera. Tunnelbanan glider in och jag ska hoppa på den. Innan jag stiger på hör jag honom säga: Jeg har en spørsmål igen! Vill du ha sex med mig?
Då kunde jag inte hålla mig för skratt, elak som jag är, och tackar nej men önskar honom lycka till.

Dessa partynorskar alltså. Antar att vi partysvensker har alldeles för stort inflytande på er!

Annars så sitter jag just nu och äter min mozarellasallad, betalar räkningar och gosar med kissen. Ska byta om lite snabbt för att sen glida omkring på stan i det härliga vädret medans det varar. Kajsa säger att de ska snöa nästa vecka, gillas verkligen inte!


Hadet på badet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: