I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nytt år, ny krash?

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Ytterliggare en gång så är det bevisat. Jag + teknik = åt helvete.
Fick som sagt en helt sprillans ny VAIO i julklapp av mamma och pappa. Tre dagar senare, bluescreen & nu får jag inte igång den. Blir så less på sånt här verkligen. Därav, inget uppdaterande igen!
Sitter just nu i soffan och äter lite spenat och lax paj som tillkom igår i storkoket. Nu har jag 8 matlådor vilket kommer att räcka i en evighet. Scones blev det till frukost igår med förresten,hurtig tjej!
Nyåret var kaos men så sjukt kul,de där galna hemmafesterna har man saknat men var hem till Grabbarna Rosa och skulle hjälpa ena att städa lite. Ehm,ja. Man kan gå i lägenheten nu utan att fastna i alkoholfläckarna som mer eller mindre hade tagit över.
Annars rullar allt på som vanligt här hemma. Jobb, filmtittande, mat och en hel del skratt.
De senaste dagarna har vi faktiskt haft en inneboende dessutom, en av grabbtrion har stannat på vår soffa och bidragit med lite testosteron till vårt extremt feminina boende. Det uppskattades!
Men jag ska ta o rulla till jobbet nu för att hämta nyckeln, öppningtime imorgon. Lovar att inte försova mig!
Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: