I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Våren är i Oslo - heldig!

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Yo.
Nytt försök då! Datorn har varit en sväng till Sverige på reparation och hittills har den hållt mer än tre dagar så det ser lovande ut!
Förtillfället händer ingenting. Ligger i soffan med en katt på bröstet och Wipeout Norge på tv;n. Funderar på vad som ska hända ikväll, ingenting troligen.
Men för att uppdatera min fina släkt där hemma i Sverige - jag har jobbat och jobbat och jobbat. Sex dagar i veckan och när jag inte är på jobbet så är jag på gymmet och är jag inte där heller så ligger jag förmodligen och sover. Livet är tufft helt enkelt, precis som det ska vara och preci som jag gillar det!
Terese har hunnit fylla 20 vilket bjöd på matlagning av grabbarna grus och sedan utgång i vintervädret. Tur att det är varmt inne på dansgolvet och att vi har nära hem sen när småtimmarna börjar att närma sig. Heldig - ohja!
Ja, ang. rubriken där med så har våren anlänt, ingen snö kvar (nästan) och det är milda vindar och solen lyser. Man kan inte låta bli småle lite på morgonen när man går mot jobbet.
Men nu ska jag fortsätta gosa me kissen och invänta Terese så vi kan kolla på Big Brother - jo, man är ju besatt av det också nuförtiden.
Love, peace and chocolate!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: