I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vemod

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Över 20 dagar sedan jag senast uppdaterade men jag kan ju säga så mycket som att fram till den 19 december jobbade jag dygnet runt mer elle mindre. 20 december vaknade jag upp med nackspärr deluxe vilket resulterade i akut naprapat och kiropraktorbesök följt av legebesök dagen efter för att få mig en nackkrage och lite voltarol med orden; ge de lite massage så blir allt bra.
 
23 december bar det hem till Sverige, till Örebro, till landet, till familjen och till julen och väntan på ett litet mirakel. Efter en helvetes busstur var jag äntligen framme i vad som såg ut att vara Arktis, för att åka ut ännu längre in i snön. Efter massor av god julmat, söta kakor och julklappsöppning så fick vi samtalet att lilla Leo Georgious Granberg var född. 23 december 22.10, 51 cm och 3880 gram. Den vackraste pojken jag har sett.
Dagarna efter det har spenderats med familj, vänner, nära, kära och en hel del stress inför resan. Men nu är allt klart, det enda som ska göras är att kopiera och skriva ut lite saker. 
 
Så, imorgon vankas nyår och jag och Terese bjuder till på hemmafest/hejdåfest för oss två. Så, det är väl bäst jag går och lägger mig egentligen så jag orkar upp i tid imorgon för att ta ett extra långt farväl av min vackra familj.
 
Lots of love and a happy new year! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: