I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

My stunning 21

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

ÄNTLIGEN ÄR DET MIN TUR! 
Att vara decemberbarn är inte alltid kul. Har sen i somras gått och sagt att jag är 21, låter ju så mycket bättre. Så nu när folk frågade hur mycket jag skulle fylla så har jag svarat 22, men så är de ju inte. 
 
Dagen var underbar i alla fall! Fick spendera den med nära och kära, Jennica och Erika var här från Stockholm och senare på kvällen så var det fest som gällde med bubbel ofc. Utgång på Lavvo som som alltid spårade mot slutet men vad är en äkta utekväll utan lite drama? 
 

 
Åh vad jag gillar er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: