I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vuxet barn

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Livet som vuxen är ju ganska slitsamt har jag kommit fram till.

Därför uppskattar jag det alldeles extra mycket nu när jag sitter i soffan hemma hos min familj. Jag tänker liksom inte på det så mycket men jag saknar min familj. Mina knäppa, skämtsamma, högljudda familj som alltid har något i kikaren eller ett skämt på gång. Sammanhållningen och kärleken, ja allting.

Så det är verklige mysigt att vara tillbaka nu. Längtar tills helgen då påsken ska firas ute på landet tillsammans med hela stora familjen och alla djuren. God mat och goda skratt kommer att delas.

Men nu är det dags för lite skönhetssömn. Det är en lång dag imorgon som ska spenderas med Terese på Marieberg för makalös shopping och en sväng till Systemet innan firandet av Lili tar fart. Underbart, livet är underbart helt enkelt.

Peace out <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: