I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Du MÅ ikke!

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Hömm - alot have been going on since last.
Mest jobb, jobb och jobb, lite Mac Miller därimellan, nya bekantskaper, Justitsien och hipsters, adopterat bort katten en dag till grannarna, sena nätter och tidiga nätter, SN och Skins, vetrinärbesök och avbitna tänder som hörlurar. Ja, vad finns mer att säga?
Lurar på om nästa lön, eller ja, lönen efter denna så gå åt att köpa en dator till mig själv. Känner mig ju inte lite utanför på kvällarna när alla sitter med varsin dator och jag med min iPhone (Iloveuanywaybabybutyournotbigenougorwellnotlikeacomputer) och kan uppdatera sina bloggar men de kan minsann inte jag.
Mer - hm.. Jo jag har bokat resa till Sverige med! Den 29 september - 1 oktober kommer jag att hålla till i Stockholm och 2 oktober - 4 oktober kommer jag att hålla till i Örebro så om det är någon som har tid/lust/vill/känner sig tvungen att meet up med mig så är de självklart välkomna att höra av sig så ska jag boka in dig i mitt otroligt tighta schema.
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: