I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Klart att man ställer upp

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Vaknade kl halv 12 av ett samtal från Stäffe. I panik över att inte ha fått tag i Becka som lovat att svara när hon ringt fick hon tag i mig istället. Ärendet lyder som följer : Lägenhetsvakta Adam och hans rommies lägenhet tills de kommer hem eftersom att Stäffe sov över men de hann dra innan henne så hon inte har någon nyckel att låsa lägenheten med när hon skulle till jobbet och hon kan inte lämna lägenheten olåst, där kom jag med in i bilden sen. Säger bara att det är tur att jag var ledig och är en så bra vän. Så nu sitter jag här i deras soffa, i deras flotta loftvåning och inser att det faktiskt är sjukt mycket mer nice lägenhet än vad vi har. Undra om jag kan byta den mot vår kanske? Ska även tillägga att jag endast träffat Adam två gånger och ingen av de andra två som bor här. Men är lite imponerad över att de har en SATC-box här så det blir nog att fortsätta där jag slutade hemma. Men först, mer kaffe!

Kommentarer

  • R säger:

    hahaha jag hade inte alls lovat något, jag sa att hon skulle komma hem och väcka mig! steffe myglar!!!! jävla stefan.

    2011-10-19 | 15:30:54
    Bloggadress: http://pintada.blogg.se/

Kommentera inlägget här: