I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ett års jubileum

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Ja, ett år hann gå med min iPhone. Men nu är den snodd vilket innebär att jag sitter ensam kvar med en gammal sony ericson-skitmobil rent ut sagt som jag haft sen jag bodde på Isåsen (familjen vet hur länge sedan det är). Just nu så står mitt dilemma mellan att antingen köpa en dator eller en iPhone. Kan verkligen inte välja! iPhonen har varit mitt liv, låter som jag är prylgalen men ärligt talat, ni som har en iPhone, you know the feeling.

Valgfrihet = Dilemma
som det står målat på en vägg man passerar mot vår ingång - jävligt bra sagt måste jag säga.


Jaja, ska kika runt lite på datorer och iPhones. Kanske finner nåt kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: