I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Studytime

Kategori:


Nu är det uppladdat med lösgodis, massor av kuddar och tända ljus. Som en riktigt myskväll låter det som va? Men saken är den att det är dags för att studera. Inte studera godis eller ljus. Nejnej, uta studera en sista gång inför mina två prov som inträffar sig imorgon. Rättskunskapsprov och Praktiskt marknadsföringsprov.
Deni!
Jag är inte typen som gillar lösgodis så tror det va rätt av mig att köpa det. Dels, det stillar mitt lillalilla sötbegär direkt och de håller i flera dagar (är ju så seg på att få i mig det). Annat hade det varit och de va chips. Då hade det bara blivit ätande! Haha. Anyway, paus is over!

Förresten. Ringde massa "kändisar" idag på jobbet. Om t ex Sanna Brådings föräldrar räknas alltså? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: