I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Plugguppehåll

Kategori:

Anledningen till varför jag knappt ägnat någon tid åt internet (facebook, bloggen, msn) är för att just nu så har jag rätt mycket i skolan vilket innebär att den lilla tiden jag har kvar utanför jobbet och skolan går åt att plugga. Änsålänge är dagarna inget undantag men var tvungen att uppdatera lite i alla fall!

Så ha tålamod mina vänner, inlägg kommer!

Det var ju en vecka sen jag uppdaterade senast. Inte så mycket har hänt. Skola och jobb som sagt. Vi har varit ute på Ritz och festat, invigningen av Prisma likaså. Pluggdagar har vi infört de dagarna vi hade lite tid över med. Utöver det, phew, mer plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: