I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Last day of eh, not school anyway

Kategori:

Ja som sagt. Sista dagen av ledighet och självklart sov jag till kl 13. Inget annat accepteras! Är man ledig så ska man ta vara på det. De innebär inte att jag har någon lust att gå igenom garderoben, plocka upp dammråttor under sängen, bädda alla sängar i bostaden. nejnej, det innebär att ligga och njuta i sin säng så läänge man kan under det varma täcket.

På tal om varmt. Jag sover med kläder, tjocktäcke och dubbla fleecefiltar. Resten i familj sover nakna utan täcke för de tycker de är för varmt i lägenheten. Är det mig eller dem de är fel på?

Sitter och laddar inför dagens arbete i alla fall. Visualisera dagen, peppa mig själv. Störst, bäst och vackrast. Go Go Go!

Helgen, kort och gott, har varit bra. brabrabra! mycketbra tom!
Men om man tänker efter, så flyter livet på rätt bra atm.


bjuder på en riktigt snyggingbild från lördagens bravader.
ohyeah, there'll be more!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: