I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hej, jag heter Denise och jag är förnedrad

Kategori: Philosophical

Jag vet inte om universum vill straffa mig på något sätt? Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna att vara sjuk hela tiden? Det här är beviset på att det inte finns någon Gud, och om han nu finns så är det en jävligt ond en!

Rethostan höll i sig bra länge men nu när jag äntligen blivit av med den (mer eller mindre) så fick jag svinkoppor. Ja, usch tänker man då och det är det tamefan med. Det är så sjukt äckligt så jag skulle kunna gå och skjuta mig och må bättre! Detta är en rejäl jävla dunst mot egot och att jag inte får ut någon medicin gör ju inte saken bättre.

Nej inte penicillin, alldeles för stark! Här får du en salva som inte ett enda apotek i hela Närke län har så du måste vänta extra länge. varsågod, läkare suger, woho!

"Du kan ju sätta ett plåster över såret, då förstår ju alla att du är sjuk!"

Det måste vara den mest korkade raden en läkare någonsin sagt till mig (och jag har pratat med en hel del under mina år). Man ska ju tamefan inte se att jag är sjuk eller hur?! Och jag tänker inte springa omkring med en fucking kompress på hakan. Så lågt kommer jag aldrig att sjunka. "Nej jag halka och slog i hakan" var det det svaret han hade väntat mig att ge omgivningen eller? GAH JAG HETSAR SÖNDER!

Mamma tycker att allting är mitt fel (såklart!) eftersom jag tydligen är alkoholist och är ute och dricker varenda fredag, i måttlig mängd ska jag då tillägga. Riktig syndare för att vara 19 år vill säga. Egentligen borde jag sitta hemma och göra klart min stickning som mina framtida barnbarn ska få. Att jag inte tänkt på det. Bäst att lägga av med festandet med en gång.

Så just nu pratar hon skit om mig i telefon med mormor.
Tack släkten, ni är bäst <3

fu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: