I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Första dagen i skolan

Kategori:

På väldigt länge.
Om man tänker efter så har jag haft lov från skolan sen vårt höstlov.
För efter det så var det praktik i fyra veckor.
Sen skola i två veckor varav de veckorna var jag sjuk alla skoldagar utom två (ja, universumssämstaimmunförsvartillertjänst) och sen vae det ju jullov helt plötsligt.

Och nu är det nytt år och nya möjligheter.
Håller på att freaka ur lite angående skolarbeten etc men det löser sig alltid, på ett eller annat vis.

Hursomhelst så blev det ingen som helst sömn för mig i natt. Och varför kan man ju då undra? Jo eftersom jag hostade mig själv galen. Jag kunde inte sluta utan jag hosta och hosta och hosta och vände på mig och hosta och drack vatten och hosta och tog hostmedicin och hosta och hosta igen och hosta ännumera och börja gråta för jag fick ont i halsen och hosta ännumera. Höll mamma vaken med tror jag eftersom hon e så lättväckt.

Det vill säga. Första dagen i skolan på flera veckor (tur att jag börjar kl.13.) inte sovit en blund, jobbar till kl. 21 är hemma mellan 10 - 11 inatt. Yeah, får se om min hosta pallar det här!

Men dags att slänga i sig frukost, lite smink och dra in till stan. :)

Världens bästa gymnasieskola, javisst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: