I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Early morning, ish

Kategori:

Vaknade av att larmet ringde mitt i örat på mig. Ändå hade det tydligen tagit mig en kvart att vakna av det. Detta är alldeles för tidigt för mig måste jag erkänna men what to do, what to do.

Dock hag jar någonting att skälla på, som är en anledning till varför jag är så trött. För när jag låg och sov så väcks jag helt plötsligt av en massa oväsen. Brorsan som kommer hem (notera att klockan är runt 4 på morgonen) med sin polare. Nåväl tänkte jag. Men de fortsätter att väsnar och skratta och plocka runt bland grejer och prata högt osv. Till slut blir jag galen, går upp skäller lite på dem och upplyser dem om att det finns människor som har ett liv! (hm, det är iofs en diskussion i sig, en annan dag kanske!) Förlåt förlåt hör jag och sen blir det tyst.

Så då är vi tillbaka till nutid. Jag sitter i sängen, vaknade för ca 10 min sen. Skulle ut och fixa frukost. Ähme vafan, tror du inte grabben har lämnat framme osten and etc som de åt igår. Hård som sten, moget. Grattis Billy, du är nu en tvättäkta tonåring!
btw, det är du som köper ny ost idag!

Klä på mig, så var det jo.
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: