I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Dum av dig

Kategori:

Låten har fastnat på huvudet, av Daniel Adams-Ray

Han sjunger om att han blir "dum" av en tjej, förlorad i henne, gör dumma och korkade saker.
Jag är också dum, dum av Sex And The City.
Ytliggare några avsnitt nöttes igår och poff så var klockan 4 på morgonen. Men jag kan inte rå för det, det är så bra att man vill inte sluta kolla. Detta resulterar alltså i att jag vaknar nu. Busigt huh, eller bara dumt?

MEN HERREGUD?!
Råkade kolla ut, snöar ju inte lite. Holy Moses.

Men jo, ska slänga på mig kläder, äta lite mat, ta lite hostmedicin och värktabletter och sedan sticka till jobbet.

Ciao! :)

Fast det känns ändå rätt sorligt att jag snart sett klart säsong 4. Två säsonger kvar och sen två filmer, sen var det inget mer :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: