I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Dagens mål

Kategori:

Sitter och tittar på Lyxfällan. Jag ska aldrig bli sån!


Jag ska ha pengar, du vet, ekonomiskt oberoende med pengar, men egna tjänade pengar. okej, lite snyltande kanske på framtida mannen kanske, haha! Nä men det var inte det jag skulle prata om. Jag skulle skriva ett mål till mig själv!

Jag ska bli klar med marknadsplanen, eller rättare sagt, jag vill bli klar med marknadsplanen. För att sen unna mig en pepparkaka och introducera mig själv för Solsidan (som det är så mycket tjat om hela tiden, har jag nämt att jag har en kusin som bor där?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: