I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vart försvann tiden?

Kategori:

Studiedag idag vilket oftast för min del brukar betyda "sova alldeles för länge och göra ingenting" men idag böt det innebörd till "gå in och jobba heltid". Är rätt nöjd med mig själv att jag faktiskt gjorde det, inte likt mig! Eller ja ja, jag är väl kind of a workoholic.

Hur som helst känns det inte som att tiden räcker till just nu.
Imorgon är det prov i psykologi till halv 3 och jag måste fixa pass hos polisen innan 4 och sen ska jag hinna packa till sälen och ta bussen till lindesberg kl 5 för att fira rebecca som fyller 19 för att sen ta mig tillbaka till stan, ev. dra ut på krogen sen hem och packa de sista sen upp nästa morgon och åka till karlskoga för att åka till sälen för att vara där och jag vet inte hur jag ska ha råd med liftkort, skidor, hjälm (!), mat etc. för att sen åka hem på onsdagmorgon för att jobba resten av sportlovet.

Fun ey?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: