I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

The Studie, give me a break!

Kategori: Philosophical

Det är inte första gången. Inte andra heller för den delen. Eller tredje, eller fjärde, femte. Ja ni fattar.
Jag skojar inte när jag säger att The Studio verkar ha någonslags fetishm för att ringa mig och be mig komma på "en otrolig fotoupplevese som är GRATIS!" Saken är den, man måste ju köpa bilderna för pengar? Eller gäller monopolpengar hos er kanske? I så fall kommer jag!

Hur som helst så fick jag ett samtal av The Studio idag på min "gamla" telefon. De ringde eftersom att jag hade tackat nej till en tid som jag fått för några månader sedan. Tackade återigen nej pga den anledningen att jag har inte tid, eller vill lägga pengar eller ha bilder där man får posa som resten av Sveriges befolkning framför en spegel, med huvudet på sned vilades mot armarna där fingrarna möter varandra perfekt i mitten och ha ett litet leende på munnen. Never in my life!
När jag förklarat detta för tjejen på andra sidan luren kom vi överens om att hon skulle återkomma i framtiden. Jag hoppas framtiden innebär typ 1000 år, det skulle vara nice. Men eftersom att jag själv är försäljare vet jag att detta innebär inom den närmsta månaden, om ens det!
Hur som helst, jag la på, återgick till skolarbetet då de ringer på min iPhone. Tro fan att det är The Studio igen! Avfärdade killen snabbt som fan och satt och snackade skit om dem resten av dagen.

Nej tack till The Studio tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: