I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Tabubelagt ämne

Kategori:

Varje kvinna går igenom det. Jag tror det inte är någon som uppskattar det. Eller jo, vissa tillfällen kanske men inte för det mesta. Jag vet att jag hatar det och blir äcklad av det. Det här med röda veckan, lingonveckan, period eller mens som det egentligen heter.

Det som är det värsta med den här saken är att jag får sådan fruktansvärd värk i magen att jag tror att jag ska svimma. Började med p-piller för ett tag sen eftersom jag hört att det kunde hjälpa. Vilket det gjorde med. Hade inte lika ont längre som jag brukade. Nu har det gått ett par år och jag har märkt att man vänjer sig inte alls vid att komma ihåg piller. So I wanna try something new, blev rekomenderad p-ring vilket jag ska testa på. Men detta innebär då först att jag måste vara utan några som helst preventivmedel i en månad = jag kommer få mens utan p-pillerna = jag kommer att dö. Kanske lite överdrivet men AJ MENARJAG!


Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen möta upp Terese på stan för vår dejt och köpa inte lite, utan mycket värktabletter!

Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: