I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Omänskliga skoltider

Kategori:

I alla fall just idag.
Samhällskunskap B, asylinvandringen kl 08.00.
Har inte orkat göra mitt morgonkaffe vilket resulterar i att min hjärna hänger efter inte bara lite, utan rätt mycket just nu.
Vår kära lärare, Martin, verkar ha någon slags fetisch (stavning?) med stora, sådär härligt komplicerade uppgifter. Som den här om asylinvandring. Hejkomochhjälpmigjagvetintevadjaghållerpåmed?

Nej, dags att återgå till arbetet, vänta på att lektionen är över så jag kan samla på mig yttligare en stämpel på mitt kaffekort från Pressbyrån. Big, black coffee. Yummie.

Kommentarer

  • ANNE säger:

    godmorgon :)

    2011-02-03 | 09:07:12
    Bloggadress: http://anne.favs.se
  • J säger:

    Vad glammigt ;)

    2011-02-03 | 12:42:31

Kommentera inlägget här: