I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Long time no seen!

Kategori:

Ja ja jag kommer av mig lite då och då! Men jag har ju lika fullt upp som alltid :)
Lite grejer har hänt nu sedan senast måste jag ju säga. Jobbet har gått sisådär, men jag skyller inte på något (!). Jag börjar äntligen få någelunda ordning i lägenheten, bara lite smågrejer som spegel, tavlor, kuddar etc som ska upp sen är jag i princip klar! Men man kommer ju alltid på massa andra grejer man vill ha ;) Haha!
Jag har sett klar alla säsonger av SATC och även filmerna, vilket är lite tragiskt. För nu finns det ju inge mer om dem, and i love them, they are fabulous, just like me! ;)

Oh, jag har tagit med Terese att äta sushi med! Vegeterian som hon är har hon aldrig smakat sushi den knasbollen! Men hon gillade det!
Har även handlat på IKEA och mat på Willys, så där försvann de pengarna. Men de räckte till ett par baslinnen, ett par shorts och en t-shirt i alla fall! ;)

Juste! Det viktigaste av allt, kan man säga.
Jag och Terese, as the true bestfriends we are, piercade tungan i fredags, tillsammans. Hur nite är inte det?!

Charming huh?
Nej men tungan är ju sjukt svullen fortfarande och därför lever jag på piggelin och vatten. Superdiet! :D

Men nu ska jag slänga i mig lite mat (får väl mixa ner en pizza kanske?) och sen hjälpa söt-Josefin som köpt en iPhone! :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: