I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I rymden finns inga känslor

Kategori:


Efter att ha låtit kreativiteten flödat i köket (makaroner med svampsås och stekta, färska grönsaker med lite extra fetaost och ruccola) så placerade jag mig framför datorn för att kika på I rymden finns inga känslor. Har ju velat se denna film så sjukt länge men de har aldrig blivit av, haft tid eller tillräckligt med hastighet för att streema helt enkelt.
Men gud vilken underbar film! Och vad jag grät där ett tag, så typiskt mig att vara så blödig, jag är egentligen amerikanska säger mamma, skulle passa perfekt i typ Extremehomemakeover. Fast jag röstar för Real Housewives of New Jersey. ;)

Haha hur som helst. Nu är klockan helt plötsligt 00.00 och jag som försöker lovar mig själv att lägga mig i tid = mindre lyckat. Måste skriva på lite arbeten så blir nog uppe en stund till.

Förövrigt, Sam, i filmen alltså.. Simons storebror, ser han inte rätt bra ut?

Kommentarer

  • Erika säger:

    Jo Denise, det gör han! :)

    2011-03-01 | 10:56:06
  • Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥ säger:

    Åh, den filmen vill jag se!

    2011-03-24 | 22:04:48
    Bloggadress: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: