I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I mitt nästa liv ska jag födas som Evelyn Salt

Kategori: Philosophical

Hur coolt skulle det inte vara? Minus allt dödande kanske men ändå! Hoppa från lastbil till lastbil utan en skråma (jaja, jag vet att det är bara en film), va asgrym på allt och vara superhäftig. That would be nice, totally.

Josefin var som sagt över nyligen
. Hjälpte henne med hennes iPhone, åt lite piggelin, drack starkt kaffe (mot hennes bakfylla(; ) och tittade på Salt, såklart.
Måste även tillägga att vi ska fira Valentinesday tillsammans imorgon. Med godis, chips, piggelin (förmindel) och A Christmas Carol som vi fortfarande inte tagit oss tid att se. Jag menar, det kan ju inte bli bättre än att få fira alla hjärtans dag med sin bästavän, am I right?

Anledningen till varför jag skrev detta totalt meningslösa (kanske, kanske inte) inlägg var för att komma ifrån pluggandet en sekund. Och det var skönt, må jag lova! Sjukt stora arbeten för tillfället och jag måste verkligen bli av med det mesta eftersom att jag råkar inte ha något liv på mina vardagar. Men vad gör man inte för att lyckas i livet och skaffa sig awesome meriter liksom? ;)

Nä, åter till pluggandet! Planerat att bli klar med minst två arbeten nu. Plus lite instuderingsfrågor till provet på fredag i pyskologi, som förövrigt är roligt.

Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: