I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Day off

Kategori:

Funderade på det idag.
Det var sjukt länge sedan jag hade en hel dag för bara mig själv. Ingen skola, inget jobb. Inga tider att passa, inget planerat. Kunna sova bort dagen bara för att, kunna strosa omkring utan att jäkta. Ta det piano helt enkelt.
19 år, studier & två jobb är inte illa pinkat. Men någon dag snart ska jag minsann vara "off" hela dagen! Blir väl förmodligen en lördag eftersom det är enda gången jag faktiskt är ledig.
Men då går iofs bussarna konstiga tider. Och jag kommer förmodligen bara bakis med. Sen har inga affärer öppet heller. Inte länge i alla fall. Hm.. det får jag lösa på något sätt!


Nu ska jag sova för har lektion från 8.30 - 17.00 imrn, yea...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: