I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

And shepherds we shall be

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Vad ska man säga? Ber om ursäkt till min underbara familj och släkt för att bloggandet och uppdaterandet om Norge inte går som planerat vilket ni märkt och påpekat. Livet kan vara bra svårt utan en dator och ännu värre när iPhonen spårlöst försvinner ur handväskan en bussresa hem runt kvällskvisten. Men julen har nu nalkats med godheter, skratt och gåvor. Däribland shotglas av polkagris, kokböcker, utökning till min badank-samling, en dator och en massor av annat smått och gott. Har en mamma som var så snäll och lånade ut sin iPhone till mig nu under min smartphone-lösa period. Tack ska ni ha allesammans för en god jul, god mat, gott sällskap och förmågan att ge och ta. I skrivande stund sitter jag vid matbordet med en kopp av rykande varm thaikycklingsoppa á la varmakoppenform medans soffan är upptagen av två stycken grabbar från SBA kollektivet, lite mer kända som Grabbarna Rosa. Fifa är det som gäller. Den tredje av musketörerna drog hem för lite privacy vad nu de kan betyda? För att avrunda detta lite-längre-inlägg-men-för-lite-catch-up-än-väntat så säger jag bara; Det står 2-1 i matcher till Merre. Försten till 20. Solong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: