I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

United Bakeries gör mig populär

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Fick hem massa mysigheter idag från jobbet. Eftersom frysen är fullproppad med rundstykken och limpor i alla dess former och sorter så blev det endast onyttigt idag. Scones med sjokalde, brownies, muffins, sjokladeterte etc etc. Oh vad jag skämmer bort mina söta roomies! Dock är jag knappt något sugen själv eftersom man dagligen jobbar i den söta doften av nybakat.
Anyway - första veckan på jobbet har gått galant! Jobbat full tid första veckan och tydligen blir det mer är full tid denna vecka, 48 timmar rättare sagt. Men klagar gör jag absolut inte då pengarna rullar in i rätt takt tycker jag.
Börjar komma mer in i det norska spårket också känner jag. Lärt mig en massa nya ord idag och jag förstår allt bättre vad folk snackar om. United Bakeries-fest 3 september är inbokat då alla anställda på UB Oslo-över ska samlas, äta gott och dricka sig lulliga vad jag har hört hittills i alla fall. Men lite nya koppisar och kontakter tackar man aldrig nej till!
Nu ska jag äta lite ris och spenat, fortsätter att leva på existensminimun fram tills torsdag då lönen rullar in, gött!
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: