I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Terese i ett nötskal

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Spillt kaffe på soffan så vi fick tvätta allt ihopa (nu har vi iaf invigt tvättmaskin och torkumlare) - Check!


Somnat framför TV;n varenda gång vi kollat på en film eller serie - Check!


Överträffat sig själv med sitt lokalsinne - Check!


Fnissat mer än en tolvårig flicka när hon leker med katten (ja, hon är mer lättroad än kissen själv) - Check!


haha, du e ju för sööööt! Trotts detta så älskar jag (vi) dig massor! :D



Nu blir det stan för att uträtta massa ärenden och Terese ska på upplärning på sitt nya jobb, lycka till gumman! :D

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    haha gulligt

    2011-08-06 | 15:14:53
    Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/
  • angelica säger:

    Sv; Ja med mig är allt bra, självdå? verkar som att allt är finfint med dig där i norge :)

    Oj, de är ganska dyrt ju, fast ni är fler som delar på de antar jag? skitfint iaf, men jag antar att man får betala för o bo i oslo, haha.



    Ja jag hade tankar på att flytta dit men sen hände de massa skit och så, kom aldrig iväg och nu vågar jag inte åka ensam så vi får väl se hur de blir med den saken :) hittat nått jobb ännu?

    2011-08-06 | 16:07:43
    Bloggadress: http://amps.blogg.se/
  • tessan säger:

    hahaha, my love <3

    2011-08-11 | 01:25:34

Kommentera inlägget här: