I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Regn i Oslo

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Utanför domkyrkan - alla blommor.
Vi har varit otroligt bortskämda sen vi kom hit.
Utomlandsväder hela dagarna och nätterna (utomlands som i medelhavet menar jag då) men imorse när jag gick upp möttes jag av en grå himmel och blött regn.
Har nyligen ätit lite lunch (det är mycket räkor och tonfisk som går åt här - billigtbilligt!) och busat med Nagini som har ungefär 500 hästkrafter i sin kropp. Roligaste är ju när hon förföljer en och när man vänder sig om så springer hon iväg i fullfart, så söt!
Men nuuuuuu - vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo, typ klä på mig och ge mig ut i regnet tillsammans med Tessan för att skriva ut CV:n och skaffa norskt nummer! Keep your eyes open for it!
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: