I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ny dag

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Avslutade kvällen supermysigt i sällskap med mina kollektivkamrater + två andra Örebroare som är nyinflyttade ett kvarter bort. Takterassen gör ju lägenheten 100 gånger bättre än vad den redan är, för bra för att vara sant helt enkelt. Nagini fick också följa med upp och somnade gott i Rebeckas famn efter att ha undersökt halva terassen.
Dagen bjöd på en sväng till Skatteverket (förbannar mig själv över att jag totalt glömde bort att ta med mig passet!) för att skriva in Tessan i alla fall. Jag får vänta tills nästa vecka men lider inte för det, jobbsökandet pågår för fullt atm!
Avrundar eftermiddagen på balkongen och tittar på Terese när hon klipper av jeans hon köpt på rean.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: