I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Norge - nytt liv på G

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Upptäckte nyligen att mars var den senaste månaden jag skrev i denna blogg. Skamligt men under de senaste månaderna har det inte hänt så mycket. Bara gift mig, är gravid, ska flytta ihop med min underbara man i en liten villa ute på landet med 100 får och 50 hästar!
Eller kanske inte!
Just nu, vid det här tillfället, så sitter jag bredvid Kajsa i vår alldeles egna soffa, med en kattunge busandes tillsammans med Terese och Rebecka inne i sovrummet i vår alldeles, alldeles egna lägenhet mitt i Oslo city. Belive it or not, men detta ska vara vår bostad ett år framöver - då vi räknar med att tjäna äckligt mycket pengar som vi sen kan spendera på en Gucci väska ungefär!
Resan har gått bra, packa ner och upp var inte lika kul - men mysigaste är ju att vi har lilla Nagini med oss.
Snodde bilden från min syster.
Men nu ska vi iväg till banken, fixa konto och sen blir det att söka jobb på stadens gator.
Ciao! <3

Kommentarer

  • Ahmad säger:

    Det blev Nagini tills slut..tycker fortfarande att Albus severus Potter passade:P

    2011-08-02 | 22:57:47

Kommentera inlägget här: