I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Lediga dagar är effektiva dagar

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Känns som första lediga dagen på evigheter! Bäst att njuta lite då jag jobbar 6 dagar i streck from fredag, sweet!
Dagen kommer bjuda på massor av ärenden som det ser ut. Ska leta upp apotek för att köpa avmaskningsmedel & klosax, sen leta upp en vetreinär för att höra om man måste boka tid för vaccination eller ej. Sen köpa kaffefilter som börjar ta slut, och en vasktrasa. Sen ska jag handla MAT! Åh herregud, nu är det slut på min nudel diet nån vecka framöver i alla fall. Mh, ska bli en riktig pang måltid ikväll har jag bestämt, med vad? Lax och potatis kanske?

Anyway - ska slänga upp lite sköning bilder från när mina fina vänner var på tur bort till Frognerparken medans en annan knegade för fullt bland bakverk och kaffekonst.
Se och njut, haha!
Jam, vad ska man säga. Jag älskar mina roomies! Fler bilder finns men antar att en hel del av dem hamnar på facebook, orkar inte lägga upp alla här för det skulle bli överflöd på bloggen då, haha!

Nu är det frukost/lunch på g och sen ut på stan!

Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: