I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ja ä int bitter

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Eller?
Nejdå - de som känner mig vet att jag inte är sådan!
Lite snabbt om dagen bara! Kikade runt på stan tillsammans med Rebecka och Terese idag. De sökte jobb och lyckades otroligt bra faktiskt! Terese har redan ett jobb kirrat! (Hon kommer hata mig för att jag skvallrar, haha!) Okej, hon har lite till. Tydligen var det så enkelt som alla säger att det är att skaffa jobb hära! Rebecka har lite hooks hon med - hon återkommer nog om det senare i veckan!
En annan fick ju följa med som en svans då jag inte har något CV utskrivet - korkad som jag är hade jag inte en tanke på det heller (pass?). Så jag ska leta upp ett hotell imorgon som är gulliga och skriver ut lite papper till mig så jag kan erövra staden jag med!
Men nu ska jag gosa med Nagini som biter i mina tår och laga lite mat.
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: