I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ännu mer regn i Oslo

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Det har verkligen öst ner hela dagen, galet! Vad hände med vår sommarvärme?
Stan hann vi såklart med i alla fall, Rebecka har lämnat oss för stunden och jag har fixat norsknummer. Men jag har trots det överträffat mig själv igen! Inte nog för att jag glömde pass, CV och utgångsbetyg hemma. Nejdu, även Ericsson laddaren ligger så fint, så fint där hemma någonstans. Skulle nämligen satsa på att ha norsknr på den eftersom min iPhone är låst hos tre och jag fattar nada hur man löser det. Någon som kan/vill hjälpa mig med det? :D

Anyway - nu väntar jag och Terese på sällskap för att inte behöva sitta i ensamheten en fredagskväll - movietime it is!
Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: