I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Andra veckan och är redan favorit bland kunderna

Kategori: Everyday life Sweden/Norway

Eller ja, en liten tant har jag allt imponerat på ett par dagar nu! Hon var skakig i händerna så jag har serverat kaffe till henne (en halv kopp med lett melk i) och hon är så taksam varenda gång. Idag var hon inne o fikade med en väninna och innan de gick så letade hon upp mig, höll min hand och sa att hon skulle åka iväg ett tag men hoppas på att jag skulle vara kvar när hon kommer tillbaka (om några månader) och att hon aldrig kommer glömma mig för jag var så söt och snäll. NAAW! SÖTA TANTEN! :D
Anyway, fick mitt skattekort igår (YES) och Soufiane sa att om jag fixar bankkonto på måndag kommer jag kunna få den här månadens lön nu istället för nästa, sweetness med tanke på att jag just betalade en jättemysig mobilräkning så närmre 750 kr. Lite vissa kanske tycker men när man annars bara betalt 350 så svider det i plånboken, eller ja, bankkontot.
Just nu sitter vi o lurar på vad som skall hittas på ikväll. Imorgon blir det mini-inflyttningsfest, kos skall det bli men jag jobbar söndag morgon/förmiddag, inte lika kos det!
Jaja - nu har det slutat regnat, finally, så blir en sväng på takterassen. Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: