I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Sovmorgon

Kategori:

Godmorgon allihopa, eller god förmiddag kanske man ska säga nu?

Vaknade av ett samtal från bästaste Jennica som jag ska upp och hälsa på på lördag för tösen fyller faktiskt 19 år då!

Känner att jag har inte riktigt vaknat till än, sitter fortfarande kvar på sängen, kliar mig lite i ögonen, gäspar. Äh shit alltså, nu kan jag inte sitta här längre. Ska med tåget som går om en timma och om jag inte lägger på ett kol nu kommer jag inte hinna med någonting!

Har en lektion idag (stackars mig) och det är svenska. Kommer troligen få reda på hur de gick på provet, hoppashoppashoppas det gick bra!
Efter det så är det jobbet som gäller. Fram till 21.00 så kommer jag vara på Java idag så har ni inget annat för er,m sväng förbi vetja!

Kvällen avslutas med film hemma hos Jossan såklart! :)

Men nu måste jag klä på mig!
Ciao <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: