I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Söndag

Kategori:

Goodmorning and the world is alive!
Ja i alla fall jag.
Verkar som om varenda pensionär sover i den här byggnaden, och jag som hade fått för mig att de var morgonpigga människor?
Men jag ska inte klaga. Hellre tystnad än att grannen står och borrar sitt 50 miljonte hål i väggen, undra vad de gör där inne egentligen?

Startar dagen med en fräsh frukostsmoothie (frysta hallon, vaniljyoghurt, mjölk, kellogsflingor) sen ska jag bara slänga på mig lite make och dra till bussen, Java blir dagens anhalt!
Passade mig super att Kim ville byta för jag kan inte jobba nästa helg i alla fall för då är jag i Stockholm och firar världens bästa vänner.

Men nu måste jag lägga på ett kål, jag är en enorm tidsoptimist så jag vet aldrig om jag kommer hinna med allt jag vill innan bussen går eller ej!

Ciao! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: