I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

MAMMA!

Kategori:

För ett par timmar sen så hade jag världens bästa mamma
nu är hon världens värsta

för i natt när jag sov hos Jossan så sov hon i min säng för den är mycket större.
och då berättar hon nu, precis innan jag ska lägga mig, att Frillan (vår hund) hade tappat en stor ärta i min säng som låg där.

ärta = onaturligt stor, fet, äcklig, avskyvärd fästing

och jag hatar fästingar!

och nu ligger hon och pratar om att om den hade gått sönder så hade det krypit ut 70 000 små minifästningar i min säng!

det kryper verkligen i hela min kropp nu!


får sova på golvet i natt :(
godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: